Ποιες τροφές δυναμώνουν τα μαλλιά;

Εσύ πόσους ξέρεις με υγιή μαλλιά;

Υγιή μαλλιά-το μεγαλύτερο struggle της γενιάς που ισιώνεται για να πάει μέχρι το περίπτερο (Όχι; Μόνο εγώ;). Όλες θέλουμε να έχουμε υγιή και όμορφα μαλλιά, λίγες όμως τα καταφέρνουν. Θες να γίνεις κι εσύ μία από αυτές τις ζηλευτές; Εννοείται πως θες! Μπορείς; Μα φυσικά! Αρκεί να "ταΐσεις" τα μαλλιά σου με τις κατάλληλες τροφές.

Αβγά

Το κύριο δομικό υλικό των μαλλιών μας είναι η πρωτεΐνη. Επομένως τροφοδοτώντας τα με αβγά - aka ενέσεις πρωτεΐνης - τα αναδομούμε σε βάθος. Επιπλέον τα αβγά περιέχουν και βιταμίνη Β, ουσία που "κλειδώνει" την πρωτεΐνη, που ήδη έχουν. Τέλειο ε;

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε χαλκό, λατρεμένο ιχνοστοιχείο για όλες μας. Ειδικά το κουκουνάρι έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε χαλκό (Να κανονίσουμε meet and greet στους δρόμους να μαζέψουμε κουκουνάρια). Επιπλέον στα φουντούκια βρίσκουμε Βιταμίνη Ε, ενώ μόνο ένα βραζιλιάνικο φιστίκι αρκεί για να σας δώσει όλο το σελήνιο που χρειάζεστε μέσα στην ημέρα και την απαραίτητη λάμψη στα μαλλιά.

Χρωματιστές πιπεριές

Εσύ ποιες πιπεριές τρως; Τις κόκκινες ή τις κίτρινες; Όποια κι αν προτιμάς, δε θα σε απογοητεύσει, καθώς οι κόκκινες και οι κίτρινες πιπεριές είναι η καλύτερη πηγή Βιταμίνης C, που είναι απαραίτητη για τη σύνθεση κολλαγόνου και κερατίνης. Can I get a Hallelujah?!

Όσπρια

Τα όσπρια και κυρίως τα φασόλια έχουν την πρωτεΐνη που χρειάζονται τα μαλλιά μας για να είναι δυνατά και στιλπνά. Εκτός από πρωτεΐνες, τα όσπρια περιέχουν και άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως φολικό οξύ, σίδηρο, ψευδάργυρο και χαλκό, που ομορφαίνουν, δυναμώνουν και μακραίνουν τα μαλλιά.